خانه / دانلود فیلم / دانلود کلیپ / دانلود گل بازی پرسپولیس و لخویا + خلاصه بازی

دانلود گل بازی پرسپولیس و لخویا + خلاصه بازی

دانلود گل بازی پرسپولیس و لخویا + خلاصه بازی

دانلود گل بازی پرسپولیس و لخویا + خلاصه بازی

دانلود گل بازی پرسپولیس و لخویا + خلاصه بازی

لخویا 0 پرسپولیس 1: ( دقیقه 23، چیکو فلورس، گل به خودی):

حرکت فوق العاده پرسپولیسی ها روی خط طولی با وحید امیری و پاس او برای مهدی طارمی، این مهاجم را با دروازه بان حریف در زاویه بسته تک به تک کرد که ارسال زمینی او به قصد موقعیت سازی برای وحید امیری با اشتباه چیکو فلورس یک گل به خودی به نام این مدافع ثبت کرد و پرسپولیس را با یک گل پیش انداخت.

دانلود گل با لینک مستقیم

خلاصه بازی

تیم لخویا دقایق ابتدایی را با حملات پرتعداد آغاز کرد.

تیم سرخپوش میزبان تلاش زیادی کرد تا در نیمه اول به گل برسد اما در دقیقه ۲۳ این پرسپولیس بود که روی فرصت طلبی مهدی طارمی توانست به گل برتری برسد.

در این صحنه کار خوب وحید امیری توپ را به طارمی رساند و او با عبور از مدافع حریف وارد محوطه جریمه شد و درحالی که قصد داشت توپ را برای امیری ارسال کند چیکو فلورس به اشتباه دروازه لخویا را باز کرد.

در ادامه پرسپولیس چشم به ضد حملات داشت و تیم لخویا برای رسیدن به گل تساوی تلاش کرد اما درنهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تیم لخویا در نیمه دوم با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت غیرقطری حملات زیادی را روی دروازه نماینده ایران انجام داد و دو بار توپ را به تیر دروازه زد.

لخویا در نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه پرسپولیس انجام داد. العربی مهاجم لخویا هم که در بازی رفت غایب بود در اواسط نیمه دوم به میدان رفت تا به حملات پرتعداد تیمش کمک کند.

پرسپولیس در دقیقه ۸۲ می توانست توسط فرشاد احمدزاده به گل دوم دست پیدا کند اما کم دقتی این بازیکن در زدن ضربه آخر باعث شد توپ به تور کناری دروازه برخورد کند.

در شش دقیقه وقت اضافه این بازی در دقیقه آخر پرسپولیس می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه علیپور و سپس احمدزاده را دروازه بان حریف گرفت.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید.

درباره ی 6190

همچنین ببینید

دانلود آهنگ جديد غمگین مهدی احمدوند - دروغه 96

دانلود آهنگ جديد غمگین مهدی احمدوند – دروغه 96

دانلود آهنگ جديد غمگین مهدی احمدوند – دروغه 96 دانلود آهنگ جديد غمگین مهدی احمدوند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *